آموزش و ترفندهای اینستاگرام

شبکه اجتماعی عکس اینستاگرام در فروردین ماه رکورد 200 میلیون کاربر در ماه را شکست، پس مشخص است که این شبکه اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده و برای رقبای خود اکنون به یک غول اشتراک گذاری عکس بدل شده است.

چه هم‌اکنون در این شبکه فعال باشید و چه در زمان‌های قبل‌ فعالیت بیشتری داشته‌اید با این ده نکته و ترفندی که می‌خواهیم در این مطلب مطرح کنیم شما اطلاعات زیادی را در مورد نحوه کار با اینستاگرام دریافت خواهید کرد و از این پس بیشترین استفاده را از این شبکه اجتماعی خواهید داشت.


1. نسخه اصلی را ذخیره کنید

wwqio0lmvvgsnghzjnwo آموزش و ترفندهای اینستاگرام

تصاویر اینستاگرام که به درون این شبکه آپلود می‌شوند و با جهان به اشتراک گذاشته می‌شوند معمولا سایز 612 × 612 پیکسل را دارند. اگر می‌خواهید به رزولوشن بالاتری از عکس‌ها دسترسی داشته باشید (شاید برای آپلود در وب‌سایت) پس باید آن را در درون گوشی یا تبلت خود داشته باشید و آن را بیابید.

در اندروید تصاویر به صورت اندازه کامل و به شکل خودکار در پوشه Instagram و در گالری دستگاه شما ذخیره می‌شوند؛ در iOS نیز تصاویر به camera roll اضافه می‌شوند. در هر دو مورد شما باید مطمئن شوید که ذخیره نسخه اصلی تصاویر از درون صفحه تنظیمات اینستاگرام فعال باشد (به صورت پیش‌فرض فعال است). به یاد داشته باشید حداکثر رزولوشنی که اینستاگرام تصاویر را ذخیره می‌کند 2048 × 2048 پیکسل است (صرف نظر از قابلیت‌های دستگاه شما).


2. تصاویر خود را در وب قرار دهید

Embed code instagram آموزش و ترفندهای اینستاگرام

گاهی شده که یک عکس در اینستاگرام آنقدر الهام بخش و نکته آموز باشد که بخواهید در وبلاگ خود آن را قرار دهید؟ خب برای اینکار نیز راهی بسیار آسان وجود دارد؛ با کلیک بر روی دکمه منوی هر عکس (به صورت سه نقطه افقی) و انتخاب View Photo Page و سپس دوباره انتخاب دکمه منو و باز کردن آن، شما با گزینه‌ای به نام Embed رو به رو می‌شوید. زمانی که Embed را انتخاب کنید، در پنجره‌ای کوچک لینک آی‌فریم از آن عکس به شما داده می‌شود که با جایگذاری آن در هر جایی می‌توانید تصویر اینستاگرام را به اشتراک بگذارید، همچنین در مورد دیگر استریم‌های اینستاگرام نیز اینکار به راحتی تصاویر خود شما قابل انجام است. هر کدام از Embed‌هایی که انجام می‌دهید همراه با یک لینک از همان عکس در شبکه وب موجود است و تنها زمانی این لینک کار می‌کند که وضعیت اکانت آن عکس‌ها به صورت عمومی (Public) باشد و اگر محتوای اکانت به صورت خصوصی (private) تعیین شده باشد، به شما اجازه اشتراک داده نخواهد شد.


3. برای ویرایش تصاویر وقت بگذارید

pzddxchmq1gecmz4rcwm آموزش و ترفندهای اینستاگرام

آیا متوجه شده‌اید که اینستاگرام در ماه گذشته ابزار ویرایش تصویر بسیار پیشرفته‌تری را اضافه کرده است؟ این ابزار تنها شامل تنظیم قدرت و سبک نشان دادن هر فیلتر عکس نیست (با دو بار تپ کردن بر روی نام هر کدام از فیلتر‌ها می‌توانید یک درجه بندی را تنظیم کنید). شما همچنین می‌توانید در بخش‌های دیگر ویرایش عکس به گزینه‌های ویرایش تصویر بیشتری دسترسی داشته باشید.

اگر بخشی از تصویر شما سیاه است از گزینه Shadows  استفاده کنید، یا اینکه از تنظیم درجه Saturation برای بالا و پایین کردن قدرت رنگ تصویر خودتان بهره ببرید. خطی خاکستری در زیر میزانی که شما درجه را انتخاب کرده‌اید وجود دارد تا شما را برای تنظیم مقدار دلخواه درجه رنگ بیشتر کمک کند و اگر نخواستید خیلی راحت به رنگ اصلی تصویر بازگردید.


4. عکس‌های مورد علاقه خود را در فضای ابری دراپ‌باکس ذخیره کنید

qsjpaewr8bqnrps3hwn8 آموزش و ترفندهای اینستاگرام

واقعا باید ابزار IFTTT را تحسین کرد که با فراهم آوردن یک نرم‌افزار آنلاین، زندگی آنلاین افراد زیادی را سهل کرده است. IFTTT با در برداشتن چندین سرویس و ابزار، راه‌های مختلفی را پیش روی شمایی که در اینستاگرام فعالید می‌گذارد. به وسیله IFTTT می‌توانید تصاویر خود را به شبکه های اجتماعی دیگر همچون توییتر یا فیس بوک بفرستید و یک خط مسیر را برای این نحوه اشتراک گذاری به صورت خودکار تعیین کنید، تصاویر اشتراک گذاشته شده توسط یک شخص خاص را فورا به عنوان تصویر زمینه خود قرار دهید، تصاویر به شما ایمیل شود، عکس‌های مورد علاقه و لایک شده توسط شما را در درون دستگاه ذخیره کرد و دیگر خدمات و ویژگی‌های بیشتری که IFTTT می‌تواند به صورت خودکار برای شما انجام دهد.

اما اضافه کردن تصاویر مورد علاقه (favorite) اینستاگرام به سرویس خدمات ابری شخصی دراپ‌باکس احتمالا یکی از بهترین خدمات IFTTT است، بدینوسیله شما می‌توانید تنها تصاویر دوست داشتنی خود و مورد علاقه (آنهایی که لایک کرده‌اید یا به اصطلاح قلب شده‌اند) را برای ذخیره شدن به دراپ‌باکس بفرستید تا هم در ذخیره نشدن تمام تصاویر نشان داده شده در این سرویس صرفه جویی شود و هم مجموعه عالی از تصاویری که دوست داشته‌اید برگزیده و درست شود. ذکر این نکته نیز لازم است، تصاویری که در اکانت دراپ‌باکس شما ذخیره می‌شوند دارای سایز 640 × 640 هستند.


5. مدیریت بر نقشه عکس

ieaifcrybggzgemjwnjs آموزش و ترفندهای اینستاگرام

هر باری که شما تصویری را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، شما این فرصت را دارید که تصویر اشتراک گذاشته را به نقشه تصاویر (photo map) اضافه (پین) کنید. البته شما همیشه باید در زمان اشتراک مکان عکس خود مراقب باشید، اما به صورت کلی این ویژگی برای عکس‌های گروهی یا مشخص کردن تصاویری از یک سفر خاص بسیار مفید و خاطره ساز است.

برای مرور و بررسی کردن عکس‌هایی که گزینه مکان یابی را قبلا علامت زده‌اید یا تگ مکان را برای آن‌ها مشخص کرده‌اید، در صفحه پروفایل شخصی خود بر روی نماد یا علامت نقشه تپ کنید، صفحه بعدی که ظاهر می‌شود به شما نشان می‌دهد که تصاویرتان در چه محل‌هایی پین شده‌ یا قرار گرفته‌اند و البته در صورت دلخواه به شما اجازه می‌دهد که اطلاعات آن محل را برای هر عکس حذف کنید. به یاد داشته باشید تصاویری که برچسب جغرافیایی خاصی خورده‌اند در صفحه مکان‌ها (location’s page) در اپلیکیشن اینستاگرام مشخص و معلوم هستند.


6. با دقت زیاد هش‌تگ‌ها را انتخاب کنید

b25e53b2g47chzffqwhz آموزش و ترفندهای اینستاگرام

همیشه درباره انتخاب هش‌تگ تصاویر خود چندین بار فکر کنید: آیا برای دیده شدن توسط افراد بیشتر است یا اینکه می‌خواهید آن‌ها ترکیبی از یک حادثه عمومی باشند؟ انتخاب هشتگ‌ها اکنون دیگر خیلی معمول شده و به شکل مداوم سیلی از آن‌ها راه می‌افتد، پس باید انتخاب هشتگ در ارتباط با دیگر تصاویر شما باشد و رابطه آن‌ها به همراه صرفه جویی بیشتر در انتخاب عکس‌ها حفظ شود.

همچنین ارزشش را دارد که قبل از انتخاب هش‌تگ تصاویر، در آن‌ها بگردید و یک هش‌تگ مناسب که در اینستاگرام هم‌اکنون وجود دارد را انتخاب کنید یا اینکه جریان رسمی هش‌تگی ممکن است وجود داشته باشد که بیشتر در ارتباط با تصویر شما است و شما حتی از آن با خبر نشده‌اید. به طور خاص خود اینستاگرام نیز توصیه می‌کند تصاویر در هنگام هش‌تگ خوردن باید مرتبط با یکدیگر و هوشیارانه انتخاب شوند.


7. پروفایل خود را قوی کنید

welwjscp7r00k2g8rh9f آموزش و ترفندهای اینستاگرام

پروفایل شما اولین صفحه‌ای است که یک شخص غریبه آن را می‌بیند تا فید اینستاگرام شما یا عکس‌های اشتراک گذاشته شده توسط شما را بررسی کند، پس باید بتوانید در همان قدم اول به آن شخص چند دلیلی خوب برای فشار دادن دکمه Follow بدهید (اگر به دنبال‌کننده‌های بیشتری نیاز دارید). در مورد خودتان چیزی بگویید، چه کار می‌کنید و چه نوع تصاویری که به اشتراک می‌گذارید (ممکن است در چند تصویر مشخص شده اول در فید شما نتوان تشخیص داد). از وبسایت خود استفاده کنید تا به تماشاگران یک نگاه کامل و جامع‌تر بدهید یا اینکه فید توییتر خود یا هر چیز دیگری که بتواند به شخص بازدید کننده از پروفایل شما ارزش دنبال کردن شما را بدهد، نشان دهید.


8. اشتراگ گذاری تصاویر را گسترش دهید

rmmfgblkw2rnxvhabk0x آموزش و ترفندهای اینستاگرام

اینستاگرام می‌تواند شما را وارد دنیایی بزرگتر از سرویس‌های اشتراک گذاری فایل‌های مدیا کند، بنابراین از لینک‌های اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده کنید و به افرادی که هنوز اینستاگرام را نصب نکرده‌اند قدرت عکس‌برداری خود را نشان دهید و به رخ بکشید. البته باید مراقب هم باشید که با اشتراک گذاری زیاد تصاویر روی مخ آن‌ها نروید و به نوعی اسپم ایجاد نکنید، برای این منظور نیز می‌توانید گزینه اشتراک گذاری هر عکس را به صورت جداگانه فعال یا غیر فعال کنید (در زمان برقراری ارتباط با اینترنت).

متاسفانه عکس‌های اینستاگرام دیگر به صورت عکس‌های محلی در توییتر اشتراک گذاری نمی‌شوند. اما شما با استفاده از این کانال IFTTT می‌توانید همچین کاری را انجام دهید. البته ادغام این شبکه با فیس‌بوک بسیار سر راست است و همانطور که انتظار دارید با لینک کردن عکس‌ها از درون آلبوم تصاویر اینستاگرام می‌توانید اینکار را انجام دهید.


9. از حرفه‌‌ای‌ها یاد بگیرید

Sirvan Instagram آموزش و ترفندهای اینستاگرام

لیست مخاطبین ایستاگرام خود را با اضافه کردن افراد خلاق و حرفه‌ای در کنار خانواده، دوستان و آشنایان خود ترکیب و تقویت کنید. شما خیلی زود می‌توانید شیوه اشتراک گذاری عکس‌های آن‌ها، مقدار نوری که در نظر می‌گیرند، فیلتر‌های مختلفی که استفاده می‌کنند و دیگر نکات ریز و درشت را یاد بگیرید. برای مثال از این چند نمونه شروع کنید؛ Foster Huntington (با 909,995 دنبال کننده)، عکاس نشنال جئوگرافیک Ira Block (با 52,072 دنبال کننده) یا نویسنده CNN آقای Jethro Mullen (با 900,800 دنبال کننده).

همچنین اگر دنبال کننده راهنمایی‌های انگلیسی هستید می‌توانید گوشه چشمی هم به بلاگ اینستاگرام داشته باشید، جایی که گاهی اوقات کاربران حرفه‌ای نکاتی بسیار مفید را درباره گرفتن بهترین عکس‌ها و بهترین نحوه اشتراک گذاری یادداشت می‌کنند (شبیه به این پست در ماکرو شاتز).


10. اپلیکیشن‌های بیشتری را اضافه کنید

iacbevzquhaxpfgsrya6 آموزش و ترفندهای اینستاگرام

همانطور که اینستاگرام می‌تواند عکس‌هایی را از درون گوشی یا تبلت شما و همینطور عکس‌هایی که با دوربین خود گرفته را لود کند و نمایش دهد، شما می‌توانید چند اپلیکیشن جانبی نیز برای ترکیب و مخلوط کردن این قابلیت اضافه کنید. اپلیکیشن‌های بسیار زیادی هستند (برای مثال در iOS اپلیکیشن Diptic و در اندروید اپلکیشن Photo Grid) که به شما اجازه ساخت مجموعه تصاویر درون اینستاگرام را می‌دهد در حالی که ابزار‌های مخصوص دوربین (شبیه به + Camera یا Camera Zoom FX) می‌توانند بدون اینکه بخواهید اینستاگرام را باز کنید مهارت شما در عکس‌برداری را به یک مرحله بالاتر ببرد.

شما همچنین می‌توانید وسایل سخت‌افزاری جانبی برای لنز دوربین گوشی خود را نیز امتحان کنید، هر چیزی که به بهبود عکس‌های شما کمک کند در واقع به بهبود اینستاگرمینگ شما کمک کرده است!

تغییر پسورد یاهو از طریق یاهو مسنجر ( آموزش )

 

تغییر پسورد یاهو از طریق یاهو مسنجر ( آموزش )

ممکن است شما نیز دوست داشته باشید پسورد ایمیل و آیدی خود را در سایت یاهو عوض کنید. این کار به چند طریق انجام میشود که تعدادی از آنها در ترفندستان معرفی شده است. از آنجا که کاربران یاهو مسنجر بسیار زیاد هستند این بار قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید پسورد یاهو خود را از طریق یاهو مسنجر تعویض نمایید.

۱- با ID و پسورد خودتان در یاهو مسنجر لوگین شوید.
2- از منوی Messenger وارد قسمت Messenger Yahoo! Account Info شوید. Yahoo! Messenger در این حالت شما را به صفحه خاصی هدایت می کند . 
3- در صفحه باز شده میبیاست مجددأ پسورد خود را وارد نمایید. 
4- در صفحه باز شده بر روی عبارت آبی رنگ Change Password کلیک کنید. 
5- حال پسورد قدیمی و سپس پسورد جدید خود را وارد کنید.
6- در پایان برای ثبت اطلاعات بر روی Save کلیک کنید. 
از این پس باید برای ورود به ID و ایمیل خود از پسورد جدید وارد شده استفاده کنید.

آموزش خطاهای مودم های ADSL

ليست تمامي خطاهاي مودم:

600- اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نمائيد اين خطا نمايش داده ميشود.

601- راه انداز Port بي اعتبار مي باشد.

602- Port هم اکنون باز ميباشد و براي بسته شدن آن بايد کامپيوتر را مجدّداً راه اندازي کرد.

603- بافر شماره گيري ، بيش از حد کوچک است.

604- اطلاعات نادرستي مشخص شده است

. 605- نمي تواند اطلاعات Port را تعيين کند.

606- Port شناسائي نمي شود.

607- ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار ميباشد.

608- راه انداز مودم نصب نشده.

609- راه انداز مودم شناسائي نشده

. 610- بافر ندارد

. 611- اطلاعات مسير يابي غير قابل دسترسي مي باشد

. 612- مسير درست را نمي تواند پيداکند.

613-نرخ فشرده سازي بي اعتبار براي داده ها انتخاب شده.

614- سر ريزي بافر.

615- Port پيدا نشده

. 616- يک درخواست نا همزمان در جريان مي باشد.

617- Port يا دست گاه هم اکنون قطع مي باشد.

618- Port باز نمي شود .

(اين خطا وقتي رخ مي دهد که يک برنامه از Port استفاده کند.) 619

- Port قطع مي باشد. (اين خطا وقتي رخ مي دهد که يک برنامه از Port استفاده کند.)

620- هيچ نقطه ي پاياني وجود ندارد

. 621- نمي تواند فايل دفترچه ي راهنما ي تلفن را باز نمايد

. 622- فايل دفترچه ي تلفن را نمي تواند بار گزاري کند.

623- نمي تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بيابد

. 624-نمي توان روي فايل دفتر راهنماي تلفن نوشت

. 625- اطلاعات بي اساسي در دفتر راهنماي تلفن مشاهده مي شود

. 626- رشته را نمي تواند بار گزاري کند

. 627-کليد را نمي تواند پيدا کند.

628- Port قطع شده.

629- Port به وسيله ي دستگاه راه دور قطع مي شود.(سازگار نبودن برنامه ي راه انداز مودم با برنامه ي ارتباطي).

630- Port به دليل از کار افتادگي سخت افزار قطع مي باشد

. 631- Port توسط کاربر قطع شده

. 632- اندازه ي ساختار داده اشتباه مي باشد.

633- Port هم اکنون مورد استفاده مي باشد و براي Remote Access Dial-up پيکر بندي نشده.(راه انداز درستي بر روي مودم نصب نشده)

. 634- نمي تواند کامپيوتر شما را روي شبکه راه دور ثبت نمايد

. 635- خطا مشخص نشده.

636- دستگاه اشتباهي به Port بسته شده است .

637- رشته ( (Stringنمي تواند تغيير يابد

. 638- زمان درخواست به پايان رسيده.

639- شبکه ي نا همزمان قابل دسترسي نيست.

640- خطاي NetBIOS رخ داده.

641- سرور نميتواند منابع NetBIOS مورد نياز براي پشتيباني سرويس گيرنده را در اختيار بگيرد.

642- يکي از اسامي NetBIOS شما هم اکنون روي شبکه ي راه دور ثبت مي گردد.( دو کامپيوتر مي خواهند با يک نام وارد شوند.)

643- Dial-up adaptor در قسمت Network ويندوز وجود ندارد.

644- شما Popus پيغام شبکه را دريافت نخواهيد کرد.

645- Authentication داخلي اشکال پيدا کرده

. 646- Account در اين موقع روز امکان log on وجود ندارد.

647- حساب قطع ميباشد .

648- اعتبار Password تمام شده .

649- حساب اجازه ي دستيابي راه دور (Remote Access) را ندارد.(به نام کلمه ي عبور اجازه ي Dial-up داده نشده است.)

650- سرور Remote Accessپاسخ نميدهد

. 651- مودم شما يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده خطائي را گزارش کرده است.(اشکال پيش آمده از مودم شماست.)

652- پاسخ نا مشخصي از دستگاه در يافت مي شود.

653- Macro (دستور العمل کلان) .ماکرو خاسته شده توسط راه انداز در ليست فايل .INF موجود نمي باشد.

654-يک فرمان يا يک پاسخ در قسمت .INF دستگاه به ماکرو نامشخص اشاره مي کند

. 655- (پيغام) در فايل .INF دستگاه مشاهده نمي شود.

656- دستور العمل (ماکرو Default Off ) در فايل .INF دستگاه شامل يک دستور العمل نا مشخص مي باشد

. 657-فايل .INF دستگاه نمي تواند باز شود.

658- اسم دستگاه در فايل .INF دستگاه يا در فايل INI. رسانه بيش از حد طولاني ميباشد

. 659- فايل INI. رسانه به نام نا شناخته ي يک دستگاه اشاره مي کند.

660- فايل INI. رسانه براي اين فرمان پاسخي ندارد

. 661- فايل .INF دستگاه فرمان را از دست داده است.

662- تلاش براي قرار دادن يک ماکرو ليست نشده در قسمت فايل .INF دستگاه صورت نگرفته است

. 663- فايل INI. رسانه به نوع نا شناخته ي يک دستگاه اشاره مي کند.

664- نمي تواند به حافظه اختصاص دهد.

665- Port براي Remote Access پيکر بندي نشده.

666- مودم شما يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده در حال حاضر کار نمي کنند.

667- فايل INI. رسانه را نمي تواند بخواند. 668- اتصال از بين رفته است

. 669- پارامتر بکار گرفته شده در فايل INI. رسانه بي اعتبار ميباشد.

670- نمي تواند نام بخش را از روي فايل INI. رسانه بخواند.

671- نمي تواند نوع دستگاه را از روي فايل INI. رسانه بخواند.

672- نمي تواند نام دستگاه را از روي فايل INI. رسانه بخواند.

673- نمي تواند کاربر را از روي فايل INI. رسانه بخواند.

674- نمي تواند بيشترين حد اتصالBPS را از روي فايل INI. رسانه بخواند.

675- نمي تواند بيشترين حد BPS را از روي فايل INI. رسانه بخواند.

676- خط اشغال مي باشد.(رايج ترين خطا است و البته با توجه به تجربه ي من اين خطا زماني که راه انداز مودم به درستي نصب نشده باشد هم رخ ميدهد .پس با برخورد با اين خطا نگران نباشيد.

677- شخص بجاي مودم پاسخ ميدهد.

678- پاسخي وجود ندارد.

679- نمي تواند عامل را پيدا کند.

680-خط تلفن وصل نيست

. 681- يک خطاي کلي توسّط دستگاه گزارش داده ميشود.

- 682 Writing section Name دچار مشکل شده

. 683- Writing device name با مشکل مواجه است.

684- device name .684

writing با مشکل رو به رو مي باشد

. 685- Writing maxconnectbps با مشکل رو به رو مي باشد

. 686- Writing maxcarrierBPS با مشکل رو به رو مي باشد

. 687- user writing با مشکل رو به رو مي باشد

. 688- Default Off Writing با مشکل رو به رو مي باشد

. 689- Reading Default Off با مشکل رو به رو مي باشد .

690- فايل INI. رسانه خالي است.

691- دسترسي صورت نمي گيرد زيرا نام و کلمه ي عبور روي دومين بي اعتبار است

. 692- سخت افزار در درگاه يا دستگاه هاي متصل شده از کار افتاده است

. 693- Binary macro با مشکل رو به رو مي باشد

. 694- خطاي DCB يافت نشد.

695- ماشين هاي گفتگو آماده نيستند.

696- راه اندازي ماشين هاي گفتگو با مشکل رو به رو مي باشد

. 697 – Partial response Looping با مشکل رو به رو مي باشد

. 698- پاسخ نام کليدي در فايل .INF دستگاه در فرمت مورد نظر نمي باشد.

699- پاسخ دستگاه باعث سر ريزي بافر شده است.

700- فرمان متصل به فايل .INF دستگاه بيش از حد طولاني مي باشد. 701- دستگاه به يک ميزان BPS پشتيباني نشده توسط گرداننده .COM تغيير ميابد. 702- پاسخ دستگاه زماني در يافت مي گردد که هيچ کس انظار ندارد. 703- در فعّاليت کنوني مشکلي ايجاد شده. 704- شماره ي callback اشتباه است. 705- مشکل invalid auth state . 706- invalid auth state دچار مشکل شده. 707- علامت خطا ياب X.25. 708- اعتبار حساب تمام شده است . 709- تغيير پسورد روي دومين با مشکل رو به رو شده. 710- در زمان ارتباط با مودم ، شما خطا هاي سري بيش از حد اشباع شده ، مشاهده مي شود. 711- Rasman initialization صورت نمي گيرد. 712- در گاه Biplex در حال اجرا مي باشد. چند لحظه بعد دوباره شماره بگيريد. 713- مسير هاي ISDN فعال در خط اصلي قطع مي باشد. 714- کانالهاي ISDN کافي براي ايجاد تماس تلفني در دسترس نميباشد . 715- به دليل کيفيت ضعيف خط تلفن ، خطا هاي فراواني رخ مي دهد. 716- پيکر بندي remote access IP غير قابل استفاده مي باشد. 717- آدرس هاي IP در static pool remote access IP وجود ندارد. 718- مهلت برقراري تماس PPP پايان پذيرفته است. 719- PPP توسط دستگاه راه دور پايان ميابد . 720- پروتکل هاي کنترل PPP پيکر بندي نشده. 721- همتاي PPP پاسخ نمي دهد. 722- بسته ي PPP بي اعتبار مي باشد. 723- شماره تلفن ، از جمله پسوند و پيشوند ، بش از حد طولاني مي باشد. 724- پروتکل IPX نمي تواند بر روي در گاه Dial –Out نمايد زيرا کامپيوتر يک مسير گردان IPX مي باشد. 725- IPX نمي تواند روي Port (در گاه) Dial –in شود زيرا مسير گردان IPX نصب نشده است. 726- پروتکل IPX نمي تواند براي Dial- out روي بيش از يک درگاه و در يک زمان استفاده شود. 727- مودم نمي تواند به فايل TCPCFG.DLL دست يابد. 728- مودم نمي تواند آداپتور IP متصل به Remote Access را پيدا کند. 729- slip استفاده نمي شود مگر اينکه پروتکل IP نصب شود. 730- ثبت کامپيوتر کامل نمي باشد. 731- پروتکل پيکر بندي نمي شود. 732- توافق بين PPP صورت نگرفته است. 733- پروتکل کنترل PPP براي پروتکل اين شبکه سرور موجود نمي باشد. 734- پروتکل کنترل لينک PPP خاتمه يافته است . 735- آدرس مورد نياز توسط سرور رد مي شود . 736- کامپيوتر راه دور پروتکل کنترل را متوقف مي کند. 737- نقطه برگشت LOOPBACK DETECTED) ) شناسائي شد . 738- سرور آدرس را مشخص نمي کند. 739- سرور راه دور نمي تواند از پسورد ENCRYPTED ويندوز NT استفاده نمايد. 740- دستگاههاي TAPI که براي remote access پيکر بندي مي شوند به طور صحيح نصب و آماده نشده اند. 741- کامپيوتر محلي از encryption پشتيباني نمي نمايد. 742- سرور راه دور از encryption پشتيباني نمي نمايد . 743- سرور راه دور به encryption نياز دارد. 744- نمي تواند شماره شبکه IPX را استفاده نمايد که توسط سرور راه دور در نظر گرفته شده است. 745- يک فايل مهم و ضروري آسيب ديده dial-up Networking. را دوباره نصب کنيد. 751- شما ره ي callback شما کاراکتر بي اعتبار مي باشد.فقط اين کاراکتر ها مجاز ميباشند: - ، ( ، ) ، W، T ، P ، Space ، @ و 0 تا 9. 752- در زمان پردازش Script يک خطاي نحوي صورت مي گيرد . 753- اتصال نمي تواند قطع شود زيرا توسط مسير گردان چند پروتکلي ايجاد شده . 754- سيستم قادر به يافتن bundle چند اتصالي نمي باشد . 755- سيستم قادر به اجراي شماره گيري خودکار نمي باشد. زيرا اين ورودي يک شماره گير عادي مي باشد . 756- اين اتصال هم اکنون در حال شماره گيري مي باشد. 757- خدمات دستيابي راه دور خود به خود آغاز نمي شود . اطلاعات بيشتر را مطالعه کنيد. 758- اشتراک اتصال اينترنت هم اکنون روي اين اتصال ميسر مي گردد. 760- در زمان فراهم آوري امکانات مسير يابي اين خطا رخ مي دهد. 761- در زمان فراهم شدن اشتراک اتصال اينترنت براي اين اتصال اين خطا رخ مي دهد. 763- اشتراک اتصال اينترنت فعال نمي باشد و يا دو اتصال LAN و يا بيشتر به علاوه اتصالي که با اين LAN ها مشترک شده وجود دارد . 764- دستگاه کارت خوان smartcard نصب نيست . 765- اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي باشد . اتصال LAN با آدرس IP در حال حاضر پيکر بندي مي شود که براي آدرس گزاري اتوماتيک IP مورد نظر است. 766- سيستم نمي تواند هيچ گواهي را بيابد. 767- اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي باشد . اتصال LAN بر روي شبکه شخصي انتخاب ميگردد که بيش از يک آدرس IP را پيکر بندي کرده .اتصال LAN را با يک آدرس IP مجزا مجددا پيکر بندي نماييد قبل از اينکه اشتراک اتصال اينترنت صورت گيرد . 768- به دليل رمز دار نکردن داده ها اتصال صورت نمي گيرد . 769- مقصد مشخصي قابل دستيابي نمي باشد. 770- دستگاه راه دور تلاش براي برقراري ارتباط را نمي پذيرد. 771- اقدامات اتصال صورت نمي گيرد زيرا شبکه اشغال مي باشد . 772- سخت افزار شبکه کامپيوتر راه دور با نوع تلفن در اختيار سازگاري ندارد . 773- امکان ايجاد اتصال ميسر نمي باشد زيرا شماره مقصد تغيير کرده است . 774- به دليل از کار افتادگي ، موقتا اتصال صورت نمي گيرد . 775- مکالمه تلفني توسط کامپيوتر راه دور قطع شد. 776-مکالمه تلفني نمي تواند وصل گردد ، زيرا مقصد خواسته است که يک ويژگي را حفظ کند. 777- اتصال صورت نمي گيرد زيرا مودم (يا ساير دستگاه هاي ارتباط دهنده) روي کامپيوتر راه دور دچار مشکل شده اند. 778- تاييد هويت سرور امکان پذير نيست . 779- براي برقراري dial – out اين اتصال بايد از Smartcard استفاده کرد . 780- عمل انجام شده براي اين اتصال بي اعتبار مي باشد . 781- تلاش براي رمز گزاري صورت نمي گيرد زيرا گواهي معتبري يافت نشد. 782- ترجمه آدرس شبکه در حال حاضر به عنوان يک پروتکل مسير يابي نصب مي گردد و بايد قبل از اينکه بايد قبل از اينکه اشتراک اتصال اينترنت فراهم گردد حذف شود . 783- اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي يابد . اتصال LAN که به عنوان شبکه شخصي انتخاب مي گردد .(اتصال آداپتور LAN را چک کنيد .) 784- در حالي که اين اتصال را در زمان logon استفاده مي کنيد ، شما نمي توانيد شماره بگيريد زيرا اين اتصال براي استفاده از نام کاربري پيکر بندي شده است که متفاوت از نام کاربر روي smartcard مي باشد . چنانچه بخواهيد آن را زمان log onاستفاده نمائيد بايد براي استفاده از user name روي کارت smart آن را پيکر بندي کنيد. 785- در صورت استفاده از اين اتصال در زمان log on شما نميتوانيد شماره گيري کنيد. زيرا براي استفاده از يک Smartcard پيکر بندي نشده است. 786- مبادرت به اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا هيچ گواهي نامه ي معتبري براي تصديق امنيت روي کامپيوتر شما وجود ندارد . 787- اتصال L2TP غير ممکن است زيرا لايه امنيتي نميتواند کامپيوتر راه دور Authentication نمايد . 788- تلاش براي ايجاد اتصال L2TP بي نتيجه مي باشد.زيرا لايه امنيتي نمي تواند پارامتر هاي سازگار با کامپيوتر راه دور را فراهم نمايد . 789- تلاش براي ايجاد اتصال L2TP فراهم نمي گردد زيرا لايه امنيتي با يک خطاي پرداز شي در طول سازگاري با کامپيوتر راه دور مواجه است. 790- تلاش براي اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا تائيد گواهي نامه بر روي کامپيوتر راه دور ميسر نمي باشد. 791- اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا خط مشي امنيتي براي اتصال يافت نمي شود. 792- اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا زمان توافق امنيتي به پايان رسيده است. 793- اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا اين خطا رخ مي دهد در حالي که در مورد امنيت به توافق مي رسند. 794- ويژگي Radius اين کاربر PPP نمي باشد. 795- ويژگي Radius نوع تونلي براي اين کاربر نادرست ميباشد. 796- ويژگي Radius نوع خدمات براي اين کاربر نه قالب بندي مي شود و نه به صورت CALLBACK قالب بندي مي شود. 797- مودم پيدا نشد. 798- گواهي نامه اي شناسايي نمي شود که بتواند که بتواند در پروتکل قابل ارائه استفاده شود . 799- اشتراک اتصال اينترنت ميسر نميگردد زيرا دو IP شبيه به هم در شبکه وجود دارد . 800- مودم قادر به ايجاد اتصال VPN نمي باشد يا سرويس دهنده VPN در دسترس نمي باشد

خطاهای مودم

ليست تمامي خطاهاي مودم:

600- اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نمائيد اين خطا نمايش داده ميشود.
601- راه انداز Port بي اعتبار مي باشد.
602- Port هم اکنون باز ميباشد و براي بسته شدن آن بايد کامپيوتر را مجدّداً راه اندازي کرد.
603- بافر شماره گيري ، بيش از حد کوچک است.
604- اطلاعات نادرستي مشخص شده است.
605- نمي تواند اطلاعات Port را تعيين کند.
606- Port شناسائي نمي شود.
607- ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار ميباشد.
608- راه انداز مودم نصب نشده.
609- راه انداز مودم شناسائي نشده .
610- بافر ندارد .
611- اطلاعات مسير يابي غير قابل دسترسي مي باشد .
612- مسير درست را نمي تواند پيداکند.
613-نرخ فشرده سازي بي اعتبار براي داده ها انتخاب شده.
614- سر ريزي بافر.
615- Port پيدا نشده .
616- يک درخواست نا همزمان در جريان مي باشد.
617- Port يا دست گاه هم اکنون قطع مي باشد.
618- Port باز نمي شود . (اين خطا وقتي رخ مي دهد که يک برنامه از Port استفاده کند.)
619- Port قطع مي باشد. (اين خطا وقتي رخ مي دهد که يک برنامه از Port استفاده کند.)
620- هيچ نقطه ي پاياني وجود ندارد .
621- نمي تواند فايل دفترچه ي راهنما ي تلفن را باز نمايد.
622- فايل دفترچه ي تلفن را نمي تواند بار گزاري کند.
623- نمي تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بيابد.
624-نمي توان روي فايل دفتر راهنماي تلفن نوشت.
625- اطلاعات بي اساسي در دفتر راهنماي تلفن مشاهده مي شود .
626- رشته را نمي تواند بار گزاري کند.
627-کليد را نمي تواند پيدا کند.
628- Port قطع شده.
629- Port به وسيله ي دستگاه راه دور قطع مي شود.(سازگار نبودن برنامه ي راه انداز مودم با برنامه ي ارتباطي).
630- Port به دليل از کار افتادگي سخت افزار قطع مي باشد.
631- Port توسط کاربر قطع شده .
632- اندازه ي ساختار داده اشتباه مي باشد.
633- Port هم اکنون مورد استفاده مي باشد و براي Remote Access Dial-up پيکر بندي نشده.(راه انداز درستي بر روي مودم نصب نشده).
634- نمي تواند کامپيوتر شما را روي شبکه راه دور ثبت نمايد .
635- خطا مشخص نشده.
636- دستگاه اشتباهي به Port بسته شده است .
637- رشته ( (Stringنمي تواند تغيير يابد.
638- زمان درخواست به پايان رسيده.
639- شبکه ي نا همزمان قابل دسترسي نيست.
640- خطاي NetBIOS رخ داده.
641- سرور نميتواند منابع NetBIOS مورد نياز براي پشتيباني سرويس گيرنده را در اختيار بگيرد.
642- يکي از اسامي NetBIOS شما هم اکنون روي شبکه ي راه دور ثبت مي گردد.( دو کامپيوتر مي خواهند با يک نام وارد شوند.)
643- Dial-up adaptor در قسمت Network ويندوز وجود ندارد.
644- شما Popus پيغام شبکه را دريافت نخواهيد کرد.
645- Authentication داخلي اشکال پيدا کرده.
646- Account در اين موقع روز امکان log on وجود ندارد.
647- حساب قطع ميباشد .
648- اعتبار Password تمام شده .
649- حساب اجازه ي دستيابي راه دور (Remote Access) را ندارد.(به نام کلمه ي عبور اجازه ي Dial-up داده نشده است.)
650- سرور Remote Accessپاسخ نميدهد.
651- مودم شما يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده خطائي را گزارش کرده است.(اشکال پيش آمده از مودم شماست.)
652- پاسخ نا مشخصي از دستگاه در يافت مي شود.
653- Macro (دستور العمل کلان) .ماکرو خاسته شده توسط راه انداز در ليست فايل .INF موجود نمي باشد.
654-يک فرمان يا يک پاسخ در قسمت .INF دستگاه به ماکرو نامشخص اشاره مي کند .
655- (پيغام) در فايل .INF دستگاه مشاهده نمي شود.
656- دستور العمل (ماکرو Default Off ) در فايل .INF دستگاه شامل يک دستور العمل نا مشخص مي باشد.
657-فايل .INF دستگاه نمي تواند باز شود.
658- اسم دستگاه در فايل .INF دستگاه يا در فايل INI. رسانه بيش از حد طولاني ميباشد.
659- فايل INI. رسانه به نام نا شناخته ي يک دستگاه اشاره مي کند.
660- فايل INI. رسانه براي اين فرمان پاسخي ندارد.
661- فايل .INF دستگاه فرمان را از دست داده است.
662- تلاش براي قرار دادن يک ماکرو ليست نشده در قسمت فايل .INF دستگاه صورت نگرفته است.
663- فايل INI. رسانه به نوع نا شناخته ي يک دستگاه اشاره مي کند.
664- نمي تواند به حافظه اختصاص دهد.
665- Port براي Remote Access پيکر بندي نشده.
666- مودم شما يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده در حال حاضر کار نمي کنند.
667- فايل INI. رسانه را نمي تواند بخواند.
668- اتصال از بين رفته است.
669- پارامتر بکار گرفته شده در فايل INI. رسانه بي اعتبار ميباشد.
670- نمي تواند نام بخش را از روي فايل INI. رسانه بخواند.
671- نمي تواند نوع دستگاه را از روي فايل INI. رسانه بخواند.
672- نمي تواند نام دستگاه را از روي فايل INI. رسانه بخواند.
673- نمي تواند کاربر را از روي فايل INI. رسانه بخواند.
674- نمي تواند بيشترين حد اتصالBPS را از روي فايل INI. رسانه بخواند.
675- نمي تواند بيشترين حد BPS را از روي فايل INI. رسانه بخواند.
676- خط اشغال مي باشد.(رايج ترين خطا است و البته با توجه به تجربه ي من اين خطا زماني که راه انداز مودم به درستي نصب نشده باشد هم رخ ميدهد .پس با برخورد با اين خطا نگران نباشيد.
677- شخص بجاي مودم پاسخ ميدهد.
678- پاسخي وجود ندارد.
679- نمي تواند عامل را پيدا کند.
680-خط تلفن وصل نيست .
681- يک خطاي کلي توسّط دستگاه گزارش داده ميشود.
682- Writing section Name دچار مشکل شده.
683- Writing device name با مشکل مواجه است.
684- device name .684 writing با مشکل رو به رو مي باشد .
685- Writing maxconnectbps با مشکل رو به رو مي باشد .
686- Writing maxcarrierBPS با مشکل رو به رو مي باشد .
687- user writing با مشکل رو به رو مي باشد .
688- Default Off Writing با مشکل رو به رو مي باشد .
689- Reading Default Off با مشکل رو به رو مي باشد .
690- فايل INI. رسانه خالي است.
691- دسترسي صورت نمي گيرد زيرا نام و کلمه ي عبور روي دومين بي اعتبار است.
692- سخت افزار در درگاه يا دستگاه هاي متصل شده از کار افتاده است .
693- Binary macro با مشکل رو به رو مي باشد .
694- خطاي DCB يافت نشد.
695- ماشين هاي گفتگو آماده نيستند.
696- راه اندازي ماشين هاي گفتگو با مشکل رو به رو مي باشد .
697 – Partial response Looping با مشکل رو به رو مي باشد .
698- پاسخ نام کليدي در فايل .INF دستگاه در فرمت مورد نظر نمي باشد.
699- پاسخ دستگاه باعث سر ريزي بافر شده است.
700- فرمان متصل به فايل .INF دستگاه بيش از حد طولاني مي باشد.
701- دستگاه به يک ميزان BPS پشتيباني نشده توسط گرداننده .COM تغيير ميابد.
702- پاسخ دستگاه زماني در يافت مي گردد که هيچ کس انظار ندارد.
703- در فعّاليت کنوني مشکلي ايجاد شده.
704- شماره ي callback اشتباه است.
705- مشکل invalid auth state .
706- invalid auth state دچار مشکل شده.
707- علامت خطا ياب X.25.
708- اعتبار حساب تمام شده است .
709- تغيير پسورد روي دومين با مشکل رو به رو شده.
710- در زمان ارتباط با مودم ، شما خطا هاي سري بيش از حد اشباع شده ، مشاهده مي شود.
711- Rasman initialization صورت نمي گيرد.
712- در گاه Biplex در حال اجرا مي باشد. چند لحظه بعد دوباره شماره بگيريد.
713- مسير هاي ISDN فعال در خط اصلي قطع مي باشد.
714- کانالهاي ISDN کافي براي ايجاد تماس تلفني در دسترس نميباشد .
715- به دليل کيفيت ضعيف خط تلفن ، خطا هاي فراواني رخ مي دهد.
716- پيکر بندي remote access IP غير قابل استفاده مي باشد.
717- آدرس هاي IP در static pool remote access IP وجود ندارد.
718- مهلت برقراري تماس PPP پايان پذيرفته است.
719- PPP توسط دستگاه راه دور پايان ميابد .
720- پروتکل هاي کنترل PPP پيکر بندي نشده.
721- همتاي PPP پاسخ نمي دهد.
722- بسته ي PPP بي اعتبار مي باشد.
723- شماره تلفن ، از جمله پسوند و پيشوند ، بش از حد طولاني مي باشد.
724- پروتکل IPX نمي تواند بر روي در گاه Dial –Out نمايد زيرا کامپيوتر يک مسير گردان IPX مي باشد.
725- IPX نمي تواند روي Port (در گاه) Dial –in شود زيرا مسير گردان IPX نصب نشده است.
726- پروتکل IPX نمي تواند براي Dial- out روي بيش از يک درگاه و در يک زمان استفاده شود.
727- مودم نمي تواند به فايل TCPCFG.DLL دست يابد.
728- مودم نمي تواند آداپتور IP متصل به Remote Access را پيدا کند.
729- slip استفاده نمي شود مگر اينکه پروتکل IP نصب شود.
730- ثبت کامپيوتر کامل نمي باشد.
731- پروتکل پيکر بندي نمي شود.
732- توافق بين PPP صورت نگرفته است.
733- پروتکل کنترل PPP براي پروتکل اين شبکه سرور موجود نمي باشد.
734- پروتکل کنترل لينک PPP خاتمه يافته است .
735- آدرس مورد نياز توسط سرور رد مي شود .
736- کامپيوتر راه دور پروتکل کنترل را متوقف مي کند.
737- نقطه برگشت LOOPBACK DETECTED) ) شناسائي شد .
738- سرور آدرس را مشخص نمي کند.
739- سرور راه دور نمي تواند از پسورد ENCRYPTED ويندوز NT استفاده نمايد.
740- دستگاههاي TAPI که براي remote access پيکر بندي مي شوند به طور صحيح نصب و آماده نشده اند.
741- کامپيوتر محلي از encryption پشتيباني نمي نمايد.
742- سرور راه دور از encryption پشتيباني نمي نمايد .
743- سرور راه دور به encryption نياز دارد.
744- نمي تواند شماره شبکه IPX را استفاده نمايد که توسط سرور راه دور در نظر گرفته شده است.
745- يک فايل مهم و ضروري آسيب ديده dial-up Networking. را دوباره نصب کنيد.
751- شما ره ي callback شما کاراکتر بي اعتبار مي باشد.فقط اين کاراکتر ها مجاز ميباشند: - ، ( ، ) ، W، T ، P ، Space ، @ و 0 تا 9.
752- در زمان پردازش Script يک خطاي نحوي صورت مي گيرد .
753- اتصال نمي تواند قطع شود زيرا توسط مسير گردان چند پروتکلي ايجاد شده .
754- سيستم قادر به يافتن bundle چند اتصالي نمي باشد .
755- سيستم قادر به اجراي شماره گيري خودکار نمي باشد. زيرا اين ورودي يک شماره گير عادي مي باشد .
756- اين اتصال هم اکنون در حال شماره گيري مي باشد.
757- خدمات دستيابي راه دور خود به خود آغاز نمي شود . اطلاعات بيشتر را مطالعه کنيد.
758- اشتراک اتصال اينترنت هم اکنون روي اين اتصال ميسر مي گردد.
760- در زمان فراهم آوري امکانات مسير يابي اين خطا رخ مي دهد.
761- در زمان فراهم شدن اشتراک اتصال اينترنت براي اين اتصال اين خطا رخ مي دهد.
763- اشتراک اتصال اينترنت فعال نمي باشد و يا دو اتصال LAN و يا بيشتر به علاوه اتصالي که با اين LAN ها مشترک شده وجود دارد .
764- دستگاه کارت خوان smartcard نصب نيست .
765- اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي باشد . اتصال LAN با آدرس IP در حال حاضر پيکر بندي مي شود که براي آدرس گزاري اتوماتيک IP مورد نظر است.
766- سيستم نمي تواند هيچ گواهي را بيابد.
767- اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي باشد . اتصال LAN بر روي شبکه شخصي انتخاب ميگردد که بيش از يک آدرس IP را پيکر بندي کرده .اتصال LAN را با يک آدرس IP مجزا مجددا پيکر بندي نماييد قبل از اينکه اشتراک اتصال اينترنت صورت گيرد .
768- به دليل رمز دار نکردن داده ها اتصال صورت نمي گيرد .
769- مقصد مشخصي قابل دستيابي نمي باشد.
770- دستگاه راه دور تلاش براي برقراري ارتباط را نمي پذيرد.
771- اقدامات اتصال صورت نمي گيرد زيرا شبکه اشغال مي باشد .
772- سخت افزار شبکه کامپيوتر راه دور با نوع تلفن در اختيار سازگاري ندارد .
773- امکان ايجاد اتصال ميسر نمي باشد زيرا شماره مقصد تغيير کرده است .
774- به دليل از کار افتادگي ، موقتا اتصال صورت نمي گيرد .
775- مکالمه تلفني توسط کامپيوتر راه دور قطع شد.
776-مکالمه تلفني نمي تواند وصل گردد ، زيرا مقصد خواسته است که يک ويژگي را حفظ کند.
777- اتصال صورت نمي گيرد زيرا مودم (يا ساير دستگاه هاي ارتباط دهنده) روي کامپيوتر راه دور دچار مشکل شده اند.
778- تاييد هويت سرور امکان پذير نيست .
779- براي برقراري dial – out اين اتصال بايد از Smartcard استفاده کرد .
780- عمل انجام شده براي اين اتصال بي اعتبار مي باشد .
781- تلاش براي رمز گزاري صورت نمي گيرد زيرا گواهي معتبري يافت نشد.
782- ترجمه آدرس شبکه در حال حاضر به عنوان يک پروتکل مسير يابي نصب مي گردد و بايد قبل از اينکه بايد قبل از اينکه اشتراک اتصال اينترنت فراهم گردد حذف شود .
783- اشتراک اتصال اينترنت ميسر نمي يابد . اتصال LAN که به عنوان شبکه شخصي انتخاب مي گردد .(اتصال آداپتور LAN را چک کنيد .)
784- در حالي که اين اتصال را در زمان logon استفاده مي کنيد ، شما نمي توانيد شماره بگيريد زيرا اين اتصال براي استفاده از نام کاربري پيکر بندي شده است که متفاوت از نام کاربر روي smartcard مي باشد . چنانچه بخواهيد آن را زمان log onاستفاده نمائيد بايد براي استفاده از user name روي کارت smart آن را پيکر بندي کنيد.
785- در صورت استفاده از اين اتصال در زمان log on شما نميتوانيد شماره گيري کنيد. زيرا براي استفاده از يک
Smartcard پيکر بندي نشده است.
786- مبادرت به اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا هيچ گواهي نامه ي معتبري براي تصديق امنيت روي کامپيوتر
شما وجود ندارد .
787- اتصال L2TP غير ممکن است زيرا لايه امنيتي نميتواند کامپيوتر راه دور Authentication نمايد .
788- تلاش براي ايجاد اتصال L2TP بي نتيجه مي باشد.زيرا لايه امنيتي نمي تواند پارامتر هاي سازگار با کامپيوتر راه دور را فراهم نمايد .
789- تلاش براي ايجاد اتصال L2TP فراهم نمي گردد زيرا لايه امنيتي با يک خطاي پرداز شي در طول سازگاري با کامپيوتر راه دور مواجه است.
790- تلاش براي اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا تائيد گواهي نامه بر روي کامپيوتر راه دور ميسر نمي باشد.
791- اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا خط مشي امنيتي براي اتصال يافت نمي شود.
792- اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا زمان توافق امنيتي به پايان رسيده است.
793- اتصال L2TP صورت نمي گيرد زيرا اين خطا رخ مي دهد در حالي که در مورد امنيت به توافق مي رسند.
794- ويژگي Radius اين کاربر PPP نمي باشد.
795- ويژگي Radius نوع تونلي براي اين کاربر نادرست ميباشد.
796- ويژگي Radius نوع خدمات براي اين کاربر نه قالب بندي مي شود و نه به صورت CALLBACK قالب بندي
مي شود.
797- مودم پيدا نشد.
798- گواهي نامه اي شناسايي نمي شود که بتواند که بتواند در پروتکل قابل ارائه استفاده شود .
799- اشتراک اتصال اينترنت ميسر نميگردد زيرا دو IP شبيه به هم در شبکه وجود دارد .
800- مودم قادر به ايجاد اتصال VPN نمي باشد يا سرويس دهنده VPN در دسترس نمي باشد

تایپ فارسی نویسی در اتو کد

 

 
 

 

روشهای مختلفی برای فارسی نویسی در اتوکد وجود دارد مثل استفاده از فارسی نویسهایی مانند فارسی نویس مریم و...اما رایج ترین و بی عیب ترین راه روشی است که در زیر به توضیح آن می پردازم :
 
برای فارسی نوشتن در اتوکد نیاز به فونت فارسی مخصوص اتوکد داریم که این یک سری از رایج ترین این فونتها را در انتهای همین مطلب لینک دانلودش رو گذاشتم پس از دانلود این پوشه به پوشه Font وارد شوید و تمامی فونتهای داخل پوشه را انتخاب کرده و آنها را در پوشه فونت برنامه اتوکد خود کپی نمائید .
معمولا مسیر پوشه فونت اتوکد به صورت زیر است:
 
مسیر فرضیC:Program FilesAutoCAD 2007Fonts
 
بعد از این کار برنامه اتوکد شما قادر به خواندن و نوشتن با فونتهای فارسی می باشد ولی نوشتن فارسی در اتوکد نیاز به طی مراحل دیگری نیز دارد :
برای فارسی نویسی در برنامه اتوکدی که فونتهای فارسی آن مانند آنچه که در بالا گفته شد نصب شده باید ابتدا یک Text Style فارسی به صورت زیر ساخت :
همانطور که در شکل می بینید وارد منوی Format در نوار ابزار بالای صفحه میشوید و گزینه Text Style را انتخاب می کنید :
بعد از انتخاب این گزینه پنجره ای به شکل زیر باز می شود:
 
 
اگر که قبلا یک Text Style فارسی نساخته اید باید دکمه New را که در شکل با عدد (1) مشخص شده است را کلیک نمائید و در پنجره ای که باز می شود یک نام برای این Style جدید وارد نمائید و یک فونت فارسی مخصوص اتوکد را نیز در قسمت Font Name که با عدد (3) در شکل مشخص شده انتخاب نمائید .
فونتهای مخصوص اتوکد با یک علامت پرگار مانند در کنار آنها و همچنین با پسوند .shx از بقیه فونتها متمایز شده اند .
باید توجه داشته باشید فونتی را که برای Text Style خود برای فارسی نویسی انتخاب می کنید انتخاب می کنید یک فونت فارسی مخصوص اتوکد باشد، از جمله این فونتها می توان به naskh.shx اشاره کرد که در شکل انتخاب شده است به هر حال شما می توانید با نگاه به پنجره Preview از فارسی بودن فونت مطلع شوید.
بعد از انتخاب فونت باید گزینه Backwards را در قسمت Effects فعال کنید، در صورت فعال نکردن این گزینه نوشته های شما به صورت بر عکس (در آئینه) نمایش داده می شوند.
اگر از ابتدا شما Style فارسی مورد نظر خود را داشید نیازی به طی مراحل بالا نبود فقط کافی بود در قسمت Style Name که با عدد (2) مشخص شده است Style مورد نظر خود را انتخاب کنید .
بعد از طی مراحل بالا دکمه Apply را کلیک می کنیم و این صفحه را می بندیم.
حال که یک Text Style فارسی را در اولین گام تعریف کردید در گام دوم باید از یک فارسی نویس مخصوص اتوکد مانند (Kateb) استفاده کنیم .
برای این کا باید یک فارسی نویس مخصوص اتوکد داشته باشیم، که لینک دانلود تعدادی از این فارسی نویسها را در انتهای همین مطلب گذاشتم .
برای استفاده از این فارسی نویسها بایستی مانند شکل زیر از منوی Tools گزینه Load Applications را انتخاب کنیم :
با انتخاب این گزینه پنجره ای مانند شکل زیر انتخاب می شود :
 
 
در این پنجره در قسمت Look in مسیر پوشه فارسی نویس را مشخص می کنیم و یک فارسی را از میان فارسی نویسها مثلا (Kateb) را مانند شکل انتخاب کرده و دکمه Load که در شکل با عدد (1) مشخص شده را کلیک می کنیم به این ترتیب در قسمت (3) مانند شکل بالا پیامی مبنی بر لینکه فارسی نویس کاتب با موفقیت لود شد نمایش داده می شود.
هر بار که از برنامه اتوکد خارج شوید و دوباره به آن وارد شوید برای استفاده مجدد از آن بایستی که دوباره با طی مراحل بالا آن را Load کنید که برای پرهیز از چنین کاری می توانید با استفاده از کلید Contents که در شکل با عدد (2) مشخص شده فارسی ساز مورد نظر را در برنامه قرار داد تا هر بار که برنامه اتوکد را باز می کنید این فارسی ساز به صورت خودکار Load شود .
حال که در گام اول یک Text Style فارسی ایجاد کردیم و در گام دوم یک فارسی ساز را در برنامه Load کردیم در آخرین گام بایستی که از این فارسی ساز برای نوشتن متن فارسی استفاده کنیم برای این کار بایستی در پنجره اصلی اتوکد در جلوی عبارت Command: که در پائین صفحه قرار دارد عبارت Kateb یا اسم هر فارسی ساز دیگری را که در قسمت Load Applications لود کردیم را تایپ کنیم و کلید Enter را در صفحه کلید فشار دهیم بعد بایستی دو نقطه بالا و پائین نشانگر نوشتن متن را در صفحه انتخاب کنیم و کلید اینتر را فشار دهیم سپس متن خود را به طور کامل تایپ کرده و در پایان یک بار کلید Enter و یک بار هم کلید Esc را در صفحه کلید فشار می دهیم به این ترتیب متن فارسی در فضای اتوکد نوشته می شود .
برای دریافت فونتهای فارسی و فارسی نویسها بر روی لینک زیر کلیک نمائید:(حجم:100 KB) برای باز کردن فایل نیاز به برنامه WinRAR دارید.
 
ACAD Farsi Font and Farsi Writer.rar دانلود فونت فارسی

آموزش تصویری آپدیت نود 32

 

آموزش تصویری آپدیت همیشگی آنتی ویروس Eset و Nod32 با سرور سافت گذر

esetآنتی ویروس های Eset یا Nod32 اگر بهترین برای پیدا و پاک کردن ویروس ها و برنامه های مخرب در رایانه نباشند، محبوب ترین به حساب می آیند. پیشینه خوب شرکت eset، کاربرد های مناسب با واسط کاربری خوب برنامه، سرعت ویروس یابی و به روز رسانی مناسب، قابلیت اعتماد بالا، هم خوانی با سیستم های امنیتی داخلی سیستم عامل ها و … از مزیت های منحصر به فردی است که آن را پر طرفدار می سازد.

شرکت eset نرم افزار های امنیتی خود را به صورت محدود و برای چند روز رایگان در اختیار همگان قرار می دهد و برای استفاده دائمی نیاز به خرید حساب ویژه و دریافت نام کاربری و کلمه عبور هست. البته به صورت غیر قانونی نام های کاربری و کلمه عبور برای به روز رسانی های چند روزه و حتی چند ماهه در اینترنت به مقدار خیلی زیاد پیدا می شود. بنابراین برای کاربران ایرانی که ذاتا استفاده از نرم افزار اصل از پایه سخت هست مشکلات چندانی بوجود نمی آید.

اولویت اول در استفاده از یک برنامه آنتی ویروس برای اینکه یک سیستم ایمن داشته باشیم و یا حداقل از سلامت اطلاعات ضروری و شخصی خود اطمینان داشته باشیم آپدیت و انجام به روز رسانی های مهم است. در غالب برنامه های ضد ویروس، آپدیت هسته برنامه تنها مورد ضروری نمی باشد و می بایست سیستم عامل مورد استفاده هم در صورت لزوم به روز شود. مثلا سیستم عامل های ویندوز بخاطر گستردگی کاربردی که دارند خیلی زیاد مورد حمله بد افزار ها قرار می گیرند و از سوی مایکروسافت به صورت هفتگی نسخه های امنیتی الحاقی مهمی برای به روز رسانی ویندوز ارائه می شود.

نرم افزار های ضد ویروس به صورت کاملا رایگان نیز عرضه می شوند اما در صورتیکه شما نیز یکی از محصولات eset را انتخاب کرده اید با آموزش تصویری به روزرسانی بدون دردسر و بدون نیاز به وارد کردن یوزرنیم و پسورد برای هر دوره زمانی با ما همراه باشید.

پایگاه اینترنتی سافت گذر سرویسی را در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می دهد تا کاربران ایرانی با اعمال تغییراتی در سرور آپدیت eset و nod32 بدون نیاز به هیچ یوزرنیم و پسوردی و به صورت کاملا خودکار بتوانند از آخرین آپدیت آنتی ویروس خودشان استفاده کنند.

بدون توضیح بیشتر آموزش تصویری اعمال تغییرات مورد نیاز در محیط برنامه را با هم پی می گیریم:

در مرحله صفرم: روی محیط آنتی ویروس خودتان کلید F5 را فشار دهید یا از هر روش متعارفی که می دانید وارد پنجره setup شوید.

مرحله اول: گزینه update را پیدا و کلیک کنید. به تصویر زیر توجه کنید:

به روز رسانی دائمی آنتی ویروس بخش اول

مرحله دوم: در تنظیمات بخش update متناسب با تصویر در بخش انتخاب پروفایل گزینه edit از update server را کلیک کنید.

به روز رسانی دائمی آنتی ویروس بخش دوم

مرحله سوم: در پنجره لیست سرور آپدیت آدرس: http://dl.softgozar.com/eset_upd_softgozar1 را در update servers بنویسید و گزینه add را بزنید.

به روز رسانی دائمی آنتی ویروس بخش سوم

در آخرین مرحله: شما آدرس مورد نظر را در آپدیت سرور می بینید و سایر قسمت ها را خالی بذارید و ok کنید. (بر روی تصویر زیر برای مشاهده در اندازه واقعی کلیک کنید.)

به روز رسانی دائمی آنتی ویروس بخش آخر

حال دیگر در به روز رسانی، نرم افزار آنتی ویروس شما پیغامی مبنی بر اشتباه بودن نام کاربری و کلمه عبور نمی دهد و برنامه شما بصورت اتوماتیک آپدیت می شود. همان طوری که در ابتدا هم گفتم برای داشتن محیطی امن در رایانه خود می بایست نسخه های امنیتی سیستم عامل را هم به خصوص در ویندوز های xp، vista و ۷ به روز کرد

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد